Tuesday, June 15, 2010

Tenang kembali



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ 


Assalamualaikum w.b.t.... apa khabar kalian hari ini? semoga sihat sejahtera dan sentiasa berada di dalam lembayung kasih Allah SWT...

Alhamdulillah... exam baru je habis. Tengah hari tadi, dah qada sekejap tidur malam tadi. Semalam tidur lebih kurang 3 ke 4 jam saja agaknya. Subuh di sini, lebih kurang pukul 3 pagi. Jadi, alang-alang tak boleh tidur smpai pukul 2 pagi(insomnia agaknya), terus tunggu subuh. Lepas subuh baru tidur. Bangun pagi, lebih kurang pukul 7 pagi, sambung study sikit dan terus ke kelas. Alhamdulillah, untuk exam hari ni, anggaran dalam 80% yakin dapat jawab dengan baik. Yang selebihnya, tawakal saja pada Allah SWT.

Lama betul tak update blog ni. Sangat-sangat sibuk kebelakangan ni. Dalam bulan ni saja, macam-macam berita kita. Terutamanya mengenai serangan dari tentera Israel ke atas kapal konvoi yang mahu menghantar bantuan ke Gaza. Rasanya tak perlu untuk saya explain panjang lebar di sini. Rasanya mungkin kalian sendiri juga sudah maklum. InshaAllah nanti, andai ada ilmu yang dapat dikongsi bersama kalian, saya akan update lagi blog ini.

Akhir kalam... wassalam... (^_^)

No comments:

Post a Comment