Monday, September 21, 2009

Just Around the Corner...





Assalamualaikum w.b.t


Buat pembaca-pembaca blog Fakhrul Islami maaf tak dapat nak update dalam masa 2 minggu ni... insyaAllah bermula khamis ni, penulis akan menghadapi peperiksaan sehingga minggu depan. Sebanyak 14 subjek.


Akhir kalam, Salam Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin. Doakan kejayaan penulis ye... v(^_^)

7 comments:

  1. insyaAllah... aku cuba yang terbaik... doakan aku.. terima kasih... =D

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri akhi. salam ziarah juga. oh ya, belajar di mana? di jepun kah? kalau di sana, ana harap akhi dapat ceritakan tentang dakwah islam kat sana. bagaimana perkembangannya. saja ingin tau. sebab agak kurang sahabat2 yang belajar di sana. tapi jangan pula usulan ana ni membebankan akhi. take your time. ataupun boleh email ana secara personal. sebab ana sangat2 nak tau. syukran jazilan. goodluck untuk exam. ana pun akan ada exam 7 oktober nanti. teruskan dakwah dan perjuangan akhi di sana. moga Allah sentiasa pimpin perjalanan dakwahnya. jazakallahu khair..

    Wardatul Shaukah

    ReplyDelete
  3. Salam Aidilfitri juga buat Wardahtul Syaukah. Ye ana belajar di jepun. InsyaAllah nanti lepas ana habis exam, ana akan ceritakan serba sedikit tentang di dakwah di sini. InsyaAllah.... buat ukhti juga, semoga istiqamah di dalam perjuangan...

    ReplyDelete
  4. Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua. Rilek rilek.

    Selambe..

    ReplyDelete
  5. salam..banyaknya subjek...sampai 14..huhu..pepun,smoga berjaya~

    ReplyDelete
  6. salam..
    biase lah cik sizuka... hidup di negara orang... demi masa depan negara sendiri... perlu le berkorban... masa dan tidurrr.... adeh...(mata sudah seperti cyclop x-men)

    ReplyDelete